Πέμπτη, 7 Απριλίου 2011

Του Δημήτρη Αϊβαλή, Επικεφαλή της Παράταξης «Ενωμένοι για την Πάτρα»

Να τελειώσει η κοροϊδία με την Ολυμπία Οδό
Του Δημήτρη Αϊβαλή, Επικεφαλή της Παράταξης «Ενωμένοι για την Πάτρα»
05/04/2011

Πόσο σοβαρό είναι τελικά το επιχείρημα της κοινοπραξίας, που κατασκευάζει την Ολυμπία οδό ότι «σταματά την εκτέλεση των έργων του αυτοκινητόδρομου επειδή οι Τράπεζες με τις οποίες έχει υπογράψει Δανειακές Συμβάσεις, δεν τις δίδουν χρήματα»;

Στο άρθρο 7 παρ. 7.3.1 του Νόμου 6321/20/12/07 της Σύμβασης Παραχώρησης που έχει υπογράψει η κοινοπραξία, ρητά αναφέρεται ότι :

«Ο Παραχωρησιούχος θα είναι υπεύθυνος να διασφαλίζει ότι θα υπάρχει ανά πάσα στιγμή χρηματοδότηση διαθέσιμη για την πλήρη και προσήκουσα εκτέλεση του Έργου».

Δηλαδή ποια είναι η διαφορά της κοινοπραξίας Ολυμπία Οδός που σταματά το έργο και των πολιτών που λένε δεν πληρώνω;

Η διαφορά βρίσκεται στο εξής: Οι τράπεζες δεν δίνουν λεφτά στην κοινοπραξία, όπως υποστηρίζει, με αποτέλεσμα να σταματά το έργο, τότε και οι πολίτες, κατ’ αντιστοιχία, μπορούν να ισχυρίζονται ότι δεν έχουν χρήματα να πληρώνουν διόδια χρησιμοποιώντας την ίδια λογική με την κοινοπραξία!

Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι τρεις βασικές εταιρείες που έχουν πάνω από το 70% της κοινοπραξίας διαθέτουν τις δικές τους «τράπεζες» και αυτές είναι: Η Γέφυρα Ρίου- Αντιρρίου, το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και η Αττική Οδός με καθημερινούς καταθέτες τους πολίτες-χρήστες.

Ας πάρουν, αν έχουν τόση ανάγκη επιτέλους, δάνειο από τα χρυσοφόρα κοιτάσματα που διαθέτουν.

Το ερώτημα που τίθεται πλέον είναι αν οι πολίτες έχουν τις ίδιες δυνατότητες για χρηματοδότηση...

Ωστόσο οι πολίτες - χρήστες της Ολυμπίας Οδού στην συντριπτική τους πλειοψηφία, πλήρωναν διόδια με βάση την σύμβαση που είναι νόμος του κράτους. Απαιτούν από την κοινοπραξία και το κράτος να εφαρμόσουν τον νόμο που αναφέρεται στο άρθρο 18.2.4., ότι μετά την τέταρτη αποκλειστική προθεσμία 32 μηνών, από την Ημερομηνία Έναρξης Παραχώρησης , δηλαδή μετά την 4η Απριλίου του 2011 με βάσει το άρθρο 24.2.3.(e), «παύει η πληρωμή διοδίων τελών στα μη ολοκληρωμένα τμήματα του τμήματος Α/Κ Τριπόλεως – Πάτρα (Ν.Ε.Ο)».

Επομένως από τις 5 Απριλίου 2011 δεν υπάρχει στα διόδια Ρίου & Ζευγολατιού κίνημα δεν πληρώνω, άλλα κίνημα για να εφαρμοσθεί ο Νόμος.

Γιατί μέχρι την παραπάνω ημερομηνία οι πολίτες πλήρωναν αλλά η Ολυμπία οδός δεν είχε και δεν έχει κατασκευάσει ούτε ένα χιλιόμετρο ολοκληρωμένου Αυτοκινητοδρόμου.

Καλό όμως είναι να θυμηθεί και η Κυβέρνηση ότι τα παιχνίδια των εταιριών τύπου: «οι τράπεζες δεν μας δίνουν λεφτά γι’ αυτό σταματάμε το έργο», τα έχουμε όλοι ανεχτεί αρκετά και να λείπουν τα ψευτοδιλήμματα και οι παράλογες απαιτήσεις.



Πάντως από σήμερα 5 Απριλίου 2011 όποιοι σταθμοί διοδίων, (Ρίου και Ζευγολατιού), εισπράττουν διόδια, το πράττουν παράνομα και πρέπει να επέμβει ο εισαγγελέας για αυθαίρετη και παράνομη είσπραξη χρημάτων από τους πολίτες-χρήστες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου