ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ
ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ και ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ν. Αχαΐας
Συμπαραστεκόμαστε στον αγώνα των συναδέλφων μας στα τηλεφωνικά κέντρα του ΟΤΕ στην πόλη μας, που σήμερα κρεμάνε το ακουστικό για 2 ώρες σε όλες τις βάρδιες, κάνοντας στάση εργασίας σε Πάτρα, Θεσσαλονίκη και Αθήνα.
Ενάντια:
• στην επέκταση του ωραρίου χωρίς την αντίστοιχη αύξηση των αποδοχών τους.
• στην μείωση της χρονικής διάρκειας των συμβάσεών τους.
Καταγγέλλουμε την εργοδοτική τρομοκρατία της διοίκησης Τσαμάζ (γνωστού από τις απολυσεις και τις αυθαιρεσίες της COSMOTE) και της D.T. που στην Πάτρα εκφράζεται με τον γνωστό Τζανάκο (δημοτικό σύμβουλο) που απειλεί τους εργαζόμενους ότι θα κλείσει το Τ.Κ. της Πάτρας λόγω μειωμένης παραγωγικότητας!!!!
Οι εργαζόμενοι στα ΚΤΕ-ΟΤΕ είναι στην πλειοψηφία τους νέες και νέοι συνάδελφοι που η πρώτη τους επαφή με την αγορά εργασίας είναι το λιγότερο τραυματική εμπειρία ,με συμβάσεις ορισμένου χρόνου (4,3,2 μήνες) που όμως καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες του Οργανισμού κι όμως δεν είναι απλά ελαστικά εργαζόμενοι αλλά πλήρως αναλώσιμοι.
Συνάδελφοι εργαζόμενοι,
συνάδελφοι του Δ.Σ. του σωματείου,
Είμαστε μαζί σας στον συλλογικό αγώνα μέσα από το σωματείο σας:
• όχι στην εντατικοποίηση της δουλειάς
• όχι στην απλήρωτη εργασία
• όχι στις απανωτές συμβάσεις ορισμένου χρόνου χωρίς προοπτική.
Η δουλειά δεν είναι προνόμιο αλλά δικαίωμα.
Κρεμάστε το ακουστικό σήμερα,
συνδέστε με Κάιρο… την εργοδοτική τρομοκρατία
16/5/11
syntonismosaxaias.blogspot.com
Δευτέρα 16 Μαΐου 2011
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΧΑΡΑ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ
ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ, ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ-ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ
Το μαγειρείο των διοδίων
Της ΧΑΡΑΣ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ
Νέος κύκλος συζητήσεων ανάμεσα στο υπουργείο Υποδομών και τους εργολάβους των πέντε αυτοκινητόδρομων ξεκινά από τη Δευτέρα, καθώς χθες οι τελευταίοι κατέθεσαν τις προτάσεις τους. Αναμένεται να ολοκληρωθούν ώς το τέλος του μήνα και οι νέες τιμές διοδίων να ισχύσουν από τα μέσα Ιουνίου.
Στο τραπέζι οι μειώσεις στις τιμές κατά 25 έως και 50%
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι εργολάβοι έχουν καταθέσει παρατηρήσεις για το πακέτο των αλλαγών στις συμβάσεις που είχε παρουσιάσει πριν από το Πάσχα ο Δημήτρης Ρέππας και περιλάμβανε μειώσεις στις τιμές των διοδίων κατά 25 έως και 50%, πρόσθετες εγγυήσεις στις τράπεζες ώστε να συνεχίσουν τη δανειοδότηση των έργων και αλλαγές σε τμήματα των δρόμων που αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγω προσφυγών στο ΣτΕ.
«Εξαλείψαμε τα "γεγονότα ευθύνης του Δημοσίου", ώστε να θωρακίσουμε τη θέση του σε οποιονδήποτε από την άλλη πλευρά θελήσει να στραφεί ενατίον του Δημοσίου» τόνισε ο Γιάννης Μαγκριώτης, μιλώντας στο συνέδριο της ομοσπονδίας εργαζομένων στο πρώην υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ, που πραγματοποείται στη Θεσσαλονίκη. Εξήγησε ότι πλέον δεν υπάρχει πρόβλημα με τις απαλλοτριώσεις, που με βάση τη σύμβαση έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί ώς τα μέσα του 2008, αλλά στα τέλη του 2009 ήταν μόλις στο 15%. Εχει υπογραφεί μνημόνιο με το υπουργείο Πολιτισμού, ώστε να δίνεται προτεραιότητα στις αρχαιολογικές ανασκαφές που προκύπτουν στους αυτοκινητόδρομους, οι οποίες με βάση τις συμβάσεις πρέπει να ολοκληρώνονται μέσα σε έξι μήνες, αλλά στην πράξη ξεπερνούν τα δύο χρόνια.
Καθυστερήσεις
Εχει προχωρήσει συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών για την επιστροφή του ΦΠΑ στους εργολάβους, που αποτελεί μόνιμη γάγγραινα των έργων. Για τις καθυστερήσεις αυτές οι εργολάβοι διεκδικούν από το Δημόσιο αποζημίωση ύψους 500 εκ. ευρώ, ενώ με την εικόνα που υπήρχε πριν από μερικούς μήνες στα έργα μπορούσαν να ζητήσουν την καταβολή επιπλέον 2 δισ. ευρώ για καταστρατήγηση των συμβάσεων.
Ο υφυπουργός Υποδομών παραδέχτηκε ότι στους αυτοκινητόδρομους υπάρχουν πυκνά και ακριβά διόδια, αλλά βλέπει ως λύση, εκτός από τις μειώσεις των τιμών, εκπτωτικά προγράμματα για συχνούς χρήστες και ηλεκτρονικά διόδια, ώστε ο οδηγός να πληρώνει ανάλογα με τις αποστάσεις που διανύει.
Εντύπωση όμως προκαλεί το γεγονός ότι η πολιτική ηγεσία του υπουργείου δεν έχει απαντήσει από τον Φεβρουάριο στο αίτημα του δημάρχου Ωρωπού Ιωάννη Οικονομάκου για συνάντηση με θέμα τα διόδια στο τμήμα της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας που βρίσκεται μέσα στα όρια της Αττικής. Στην επιστολή του αποκαλύπτει ότι στα όρια του «καλλικρατικού» δήμου λειτουργούν εδώ και 19 μήνες 8 σταθμοί διοδίων. Εχει υπολογιστεί ότι για τοπικές καθημερινές μετακινήσεις οι κάτοικοι της βορειοανατολικής Αττικής πληρώνουν έως και 3.000 ευρώ το χρόνο για διόδια!
Στον ίδιο το δήμαρχο Ωρωπού, που πρωτοστατεί στο κίνημα κατά του τρόπου λειτουργίας των σταθμών διοδίων στην περιοχή, επιβλήθηκε στις 19 Απριλίου διοικητικό πρόστιμο για μη καταβολή του αντιτίμου στις Αφίδνες. Ηδη έχει κατατεθεί προσφυγή στο Μονομελές Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών, μέσα από την οποία ο δήμος θα προβάλει τα αιτήματα των κατοίκων, με βάση το Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο. Εχει επίσης καταθέσει αίτηση να εξεταστεί το θέμα από το ΣτΕ. *
Το μαγειρείο των διοδίων
Της ΧΑΡΑΣ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ
Νέος κύκλος συζητήσεων ανάμεσα στο υπουργείο Υποδομών και τους εργολάβους των πέντε αυτοκινητόδρομων ξεκινά από τη Δευτέρα, καθώς χθες οι τελευταίοι κατέθεσαν τις προτάσεις τους. Αναμένεται να ολοκληρωθούν ώς το τέλος του μήνα και οι νέες τιμές διοδίων να ισχύσουν από τα μέσα Ιουνίου.
Στο τραπέζι οι μειώσεις στις τιμές κατά 25 έως και 50%
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι εργολάβοι έχουν καταθέσει παρατηρήσεις για το πακέτο των αλλαγών στις συμβάσεις που είχε παρουσιάσει πριν από το Πάσχα ο Δημήτρης Ρέππας και περιλάμβανε μειώσεις στις τιμές των διοδίων κατά 25 έως και 50%, πρόσθετες εγγυήσεις στις τράπεζες ώστε να συνεχίσουν τη δανειοδότηση των έργων και αλλαγές σε τμήματα των δρόμων που αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγω προσφυγών στο ΣτΕ.
«Εξαλείψαμε τα "γεγονότα ευθύνης του Δημοσίου", ώστε να θωρακίσουμε τη θέση του σε οποιονδήποτε από την άλλη πλευρά θελήσει να στραφεί ενατίον του Δημοσίου» τόνισε ο Γιάννης Μαγκριώτης, μιλώντας στο συνέδριο της ομοσπονδίας εργαζομένων στο πρώην υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ, που πραγματοποείται στη Θεσσαλονίκη. Εξήγησε ότι πλέον δεν υπάρχει πρόβλημα με τις απαλλοτριώσεις, που με βάση τη σύμβαση έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί ώς τα μέσα του 2008, αλλά στα τέλη του 2009 ήταν μόλις στο 15%. Εχει υπογραφεί μνημόνιο με το υπουργείο Πολιτισμού, ώστε να δίνεται προτεραιότητα στις αρχαιολογικές ανασκαφές που προκύπτουν στους αυτοκινητόδρομους, οι οποίες με βάση τις συμβάσεις πρέπει να ολοκληρώνονται μέσα σε έξι μήνες, αλλά στην πράξη ξεπερνούν τα δύο χρόνια.
Καθυστερήσεις
Εχει προχωρήσει συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών για την επιστροφή του ΦΠΑ στους εργολάβους, που αποτελεί μόνιμη γάγγραινα των έργων. Για τις καθυστερήσεις αυτές οι εργολάβοι διεκδικούν από το Δημόσιο αποζημίωση ύψους 500 εκ. ευρώ, ενώ με την εικόνα που υπήρχε πριν από μερικούς μήνες στα έργα μπορούσαν να ζητήσουν την καταβολή επιπλέον 2 δισ. ευρώ για καταστρατήγηση των συμβάσεων.
Ο υφυπουργός Υποδομών παραδέχτηκε ότι στους αυτοκινητόδρομους υπάρχουν πυκνά και ακριβά διόδια, αλλά βλέπει ως λύση, εκτός από τις μειώσεις των τιμών, εκπτωτικά προγράμματα για συχνούς χρήστες και ηλεκτρονικά διόδια, ώστε ο οδηγός να πληρώνει ανάλογα με τις αποστάσεις που διανύει.
Εντύπωση όμως προκαλεί το γεγονός ότι η πολιτική ηγεσία του υπουργείου δεν έχει απαντήσει από τον Φεβρουάριο στο αίτημα του δημάρχου Ωρωπού Ιωάννη Οικονομάκου για συνάντηση με θέμα τα διόδια στο τμήμα της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας που βρίσκεται μέσα στα όρια της Αττικής. Στην επιστολή του αποκαλύπτει ότι στα όρια του «καλλικρατικού» δήμου λειτουργούν εδώ και 19 μήνες 8 σταθμοί διοδίων. Εχει υπολογιστεί ότι για τοπικές καθημερινές μετακινήσεις οι κάτοικοι της βορειοανατολικής Αττικής πληρώνουν έως και 3.000 ευρώ το χρόνο για διόδια!
Στον ίδιο το δήμαρχο Ωρωπού, που πρωτοστατεί στο κίνημα κατά του τρόπου λειτουργίας των σταθμών διοδίων στην περιοχή, επιβλήθηκε στις 19 Απριλίου διοικητικό πρόστιμο για μη καταβολή του αντιτίμου στις Αφίδνες. Ηδη έχει κατατεθεί προσφυγή στο Μονομελές Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών, μέσα από την οποία ο δήμος θα προβάλει τα αιτήματα των κατοίκων, με βάση το Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο. Εχει επίσης καταθέσει αίτηση να εξεταστεί το θέμα από το ΣτΕ. *
ΜΑΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΝ ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΓΝΩΜΗ
Εδώ και χρόνια κάποιοι διανοητικά καθυστερημένοι διακινούν 2 συγκεκριμένα μηνύματα:
Το ένα λέει πώς "Υπάρχει ένα παλικάρι 28 ετών στον Ευαγγελισμό που χρειάζεται 40 φιάλες αίμα. Σοβαρό ατύχημα με μηχανή, έχουν πειραχτεί ζωτικά όργανα. Τα στοιχεία είναι:.. Μερισιώτης Βαγγέλης, Ευαγγελισμός ΜΕΘ2, ώρες 8.30-14.00 και 15.00-19.00. Προωθείστε το όπου μπορείτε. Ευχαριστώ....."
Το άλλο λέει για ένα κοριτσάκι, 6 ετών, που πάσχει από λευχαιμία και νοσηλεύεται στο ΑΧΕΠΑ.
Η τελευταία φορά, που πήραμε το e-mail για τον Μερισιώτη, ήταν πριν λίγο. Και μας το έστειλε σοβαρός δημοσιογράφος, με την παράκληση να το δημοσιεύσουμε !!!
Να το ξαναπούμε με μεγάλα γράμματα: δεν υπάρχει κανένας Μερισιώτης στον Ευαγγελισμό, το μήνυμα είναι απάτη.
Το ένα λέει πώς "Υπάρχει ένα παλικάρι 28 ετών στον Ευαγγελισμό που χρειάζεται 40 φιάλες αίμα. Σοβαρό ατύχημα με μηχανή, έχουν πειραχτεί ζωτικά όργανα. Τα στοιχεία είναι:.. Μερισιώτης Βαγγέλης, Ευαγγελισμός ΜΕΘ2, ώρες 8.30-14.00 και 15.00-19.00. Προωθείστε το όπου μπορείτε. Ευχαριστώ....."
Το άλλο λέει για ένα κοριτσάκι, 6 ετών, που πάσχει από λευχαιμία και νοσηλεύεται στο ΑΧΕΠΑ.
Η τελευταία φορά, που πήραμε το e-mail για τον Μερισιώτη, ήταν πριν λίγο. Και μας το έστειλε σοβαρός δημοσιογράφος, με την παράκληση να το δημοσιεύσουμε !!!
Να το ξαναπούμε με μεγάλα γράμματα: δεν υπάρχει κανένας Μερισιώτης στον Ευαγγελισμό, το μήνυμα είναι απάτη.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)